عضو كمیسیون اجتماعی مجلس:
جوان گرایی در سازمان تبلیغات یک نمونه موفق بوده است
به گزارش نور معرفت، نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت: جوان گرایی در سازمان تبلیغات اسلامی یک نمونه موفق در کشور بشمار می رود و سایر سازمان ها هم باید به این سمت حرکت کنند.
سید کریم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به در پیش رو بودن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان نمود: انتصاب «حجت الاسلام قمی» به ریاست این سازمان نشان داده است که رویکرد این انتصاب به سمت تحقق گام دوم انقلاب، جوانگرایی و توجه به نسل جوان انجام شده است.
وی ضمن اشاره به این که در اقدامات پس از انتصاب حجت الاسلام قمی چنین نگاهی (جوانگرایی) را در عملکرد ریاست سازمان دیدیم، خاطرنشان کرد: این روند به تبع از خود سازمان در استان ها تداوم داشت و شاهد انتصاب جوانان در سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی بودیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن اشاره به این که جوان گرایی در سازمان تبلیغاتی یک نمونه موفق در کشور به حساب می آید، افزود: اساسا در عملکرد و نتایجی که از این رویکرد حاصل می شود میتوان نتایج خوبی را کسب کرد؛ البته این رویکرد در ادای رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی بسیار مؤثر است.
وی با تکیه بر این که رویکرد فرهنگی در حوزه های مختلف کشور باید ساری و جاری شود، افزود: امروزه علاوه بر حرکت به سمت اصلاح اقتصاد، عمران و توسعه باید به پیوست فرهنگی توجه کرد که سازمان هایی مثل تبلیغات اسلامی می توانند نقش مؤثری در این حوزه ها داشته باشند.
حسینی اظهار داشت: یکی از رسالت هایی که سازمان تبلیغات اسلامی دارد، توجه به قرآن است که از قرائت تا تفسیر و عمل به قرآن را شامل می شود؛ توجه به قرآن و مسائل در ارتباط با آن در سبک زندگی مردم به خوبی در عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی قابل مشاهده می باشد.
نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار داشت: امروزه توجه به قرآن و ترویج آموزه های قرآنی در جامعه یکی از راهکارهایی است که می تواند در توسعه فرهنگی نقش بسزایی داشته باشد.
منبع: نور معرفت
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب